Behandling af smerter i benene fra RLS (uro i benene) i Odense




Vi har fået denne skønne historie i gæstebogen:

"I ca 2 år har jeg haft ondt i begge mine ben op til knæet.
Min læge sendte mig til en neurolog. Efter tre behandlinger sendte hun mig videre til Riget.
Her var jeg igennem en hel del undersøgelser, som varede 4-5 timer.
Det resulterede i, at de kom frem til at jeg havde RLS - Restless Legs Syndrome.
Jeg fik en del piller, som jeg jeg blev total bims af. Så dem stoppede jeg med.
Jeg gik på nettet og læste her om Boel Akupunktur. Jeg startede i behandling den 4. oktober 21 med at få 5 behandlinger. Efter disse har jeg fået 2 gange mere.
I dag har jeg det helt utroligt godt. Jeg troede ikke, at mine ben skulle få det så godt igen!
1000 - 1000 tak!
Hilsen
John "

I denne artikel kan du læse mere om vores behandling af Restlegs legs (uro i benene):
https://boel-akupunktur.com/restless-legs-uro-benene

Du er velkommen til at kontakte Boel Akupunktur Odense på 97875800 eller info@boel-akupunktur hvis du ønsker mere information, har spørgsmål eller gerne vil bestille tid til behandling.


Posted via https://local.google.com/place?id=7918175005349000193&use=posts&lpsid=7567429580870078783

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boel Akupunktur Odense Behandling af hælspore og smerter i forfod.

Boel Akupunkturs afdeling i Odense flytter til nye skønne lokaler.

Behandling af slidgigt i skulderled med Akupunktur i Odense