Nervebetændelse, behandling i Odense



Nervebetændelse, behandling i Odense
Hvis du selv eller en du kender har nervebetændelse, skal du endelig læse denne skønne historie fra gæstebogen.

"Efter bare 6 behandlinger er der vendt op og ned på mit liv!
Da jeg ankom her, har jeg de sidste 3-4 år haft meget dårlig balance og store smerter dagligt i fødder og underben.Dette så jeg til sidst ikke kunne gå andet end meget korte langsomme ture med min hund. Alene det at stå stille i mere end 2 min., var næsten umuligt for mig, uden at miste balancen.
Nu føler jeg, at jeg er ved at få mit liv tilbage! Smerterne er næsten væk. Balancen er næsten, som den var engang!
Men bedst af alt, mit gode humør er vendt tilbage, så jeg nu tør se lyst på fremtiden igen!

K.H. Annika Vagnsø"

Læs mere om vores behandling af nervebetændelse her: https://boel-akupunktur.com/nervebetaendelse/
Man skal have 5 behandlinger hurtigt efter hinanden. Hvis det derefter er helt i orden, stopper vi forløbet. Det gør vi også i de tilfælde, hvor det overhovedet ikke er bedre. Er der en bedring, men det ikke er helt godt, vil vi gerne behandle mere.
Hver behandling koster kr 500,- det vil sige i alt kr 2500,- for de 5 gange.
Medlemmer af Sygesikringen Danmark kan få tilskud.
Du er velkommen til at kontakte os på 97875800 eller info@boel-akupunktur.dk hvis du har spørgsmål eller ønsker at bestille tid til behandling.

Posted via https://local.google.com/place?id=7918175005349000193&use=posts&lpsid=4960100412537464714

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Boel Akupunktur Odense Behandling af hælspore og smerter i forfod.

Behandling af slidgigt i skulderled med Akupunktur i Odense

Boel Akupunkturs afdeling i Odense flytter til nye skønne lokaler.